برگزاری مراسم عروسی در تالار و باغ متفاوت می باشد
نوشته شده توسط : تیم تشریفات ژینوس

کسانی که به فکر برگزاری مراسم عروسی هستند، می توانند در مکان های مختلفی این جشن را برپا کنند و در جاهای مختلفی برگزار نمایند. این موضوع که مردم برای مراسم های مختلفشان از باغ و تالار استفاده نمایند مرسوم شده است و همه این کار را انجام می دهند. افراد علاقه دارند بدانند که برگزار کردن مراسمات در تالار و باغ تفاوت دارد و اگر که دارد این تفاوت ها چیست؟ در این خصوص باید بگوییم که تفاوت های متعددی وجود دارد که باید از آنها مطلع باشید و متناسب با آنها برای برگزاری مراسم اقدام نمایید. بنابراین با ما همراه باشید تا با اختلافات برگزاری مراسم در تالار و باغ عروسی بیشتر آشنا شویم.

تالار مجلل عروسی

تشریفات عروسی در تالار و باغ از نظر هزینه ای تفاوت دارد

یکی از بزرگترین تفاوت های برگزاری مراسم در باغ و تالار هزینه های آنهاست. از آنجایی که معمولاً باغ های عروسی از نظر وسعت بزرگتر از تالار می باشد، هزینه های آن نیز کمی بیشتر از تالار خواهد بود. باید توجه داشته باشید که برخی تالارها بزرگ و البته برخی باغ ها کوچک هستند که این امر باعث می شود تا از نظر هزینه ای تفاوت چشمگیری نداشته باشند. قابل ذکر است که در این دو محیط بسته به نوع خدماتی که انتخاب می کنید هزینه ها تغییر خواهند کرد. تشریفات عروسی در باغ و تالار کمی باهم متفاوت است و از این نظر هم می تواند در هزینه ها اختلاف ایجاد کند. برخی تصور می کنند که هزینه برگزاری مراسم در باغ بسیار بیشتر از تالار می باشد، این نمی تواند غلط باشد ولیکن بهتر است بدانید برخی تالارها نیز هستند که هزینه زیادی را برای یک شب مراسم از افراد دریافت می کنند. هزینه های خدماتی که در باغ به دلیل وسعت و فضایی که دارد به طبع بیشتر از تالار می باشد، به عنوان مثال می توان گفت که به دلیل بزرگتر بودن فضا مقدار گل آرایی مراسم بیشتر از یک تالار خواهد بود. وسایلی که در باغ های عروسی استفاده می شوند بیشتر از تالارها می باشد و این امر نیز به بیشتر شدن هزینه ها کمک می کند.

باغ رویایی عروسی

تشریفات عروسی در تالار و باغ از جهت پذیرایی نیز متفاوت هستند

تشریفات عروسی در باغ و تالار تفاوت های متعددی دارند. پذیرایی در تالارها معمولاً راحت و تقریباً بدون دردسر هستند، البته این نکته را فراموش نکنید که در تالار ها هم باید به خوبی و با دقت پذیرایی باید انجام شود تا مهمانان رضایت کافی را داشته باشند. در باغ های عروسی این پذیرایی کمی حالت پیچیده به خود می گیرد و باید افراد حرفه ای و با تجربه این کار را انجام دهند تا همه رضایت لازم را داشته باشند. به طور مثال سرو غذا در تالار ممکن است به راحتی و با صرف وقت کافی انجام شود، این در حالی است که در باغ عروسی به دلیل باز بودن فضا باید در کمترین زمان ممکن و با دقت بسیار زیادی سرو شام صورت گیرد. بنابراین در باغ معمولاً از روش هایی برای سرد نشدن غذا حتماً باید استفاده کرد. می توان نتیجه گرفت که پذیرایی به عنوان یکی از مهمترین اصول در برگزاری مراسم تاثیر می گذارد. بسیاری از افراد برای انتخاب مکان مناسب برای برگزاری مهمانی و مراسم خود نمی توانند انتخاب قطعی داته باشند. بنابراین بهتر است با تیم تشریفات طرف قرارداد مشورت کرده و نکاتی که برایتان در اولویت قرار دارد را بیان کنید تا بهترین پیشنهاد را از آنها دریافت کنید.

برگزاری عروسی در تالار

جای کافی از دیگر تفاوت های برگزاری مراسم در باغ و تالار به شمار می رود

یکی از دغدغه های مهم افرد در انتخاب مکان مناسب جهت برگزاری مراسمات این است که آیا این مکان جای کافی را برای مهمانان دارد یا خیر؟ در این مورد باید بگوییم که باید در ابتدا تعداد مهمان های خود را بدانید و پس از آن با توجه به خدماتی که علاقه دارید داشته باشید و همچنین نحوه چیدمان و طراحی مراسم بهترین مکان را انتخاب نمایید. چنانچه یک مجلس خودمانی و خلوت دارید دست شما باز است که در هر محیطی مراسم خود را برگزار نمایید. ولیکن اگرکه تعداد مهمان های شما زیاد است حتماً با تیم تشریفات مشورت کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

عروسی در تالار

در آخر این نکته را فراموش نکنید که این مراسم برای شماست و باید خودتان تصمیم نهایی را بگیرید. از انتخاب و تصمیم خود نهایت لذت را ببرید و از مراسم خود بهترین استفاده را کنید.





:: برچسب‌ها: برگزاری عروسی, تشریفات عروسی, خدمات عروسی, تالار عروسی, باغ عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: